SEO specjalista odpowiada za wiele działań, które dla osób nieznających się na zasadach rządzących w Internecie, mogą być zupełnie niezrozumiałe. Na szczęście bardzo łatwo je wytłumaczyć, bo wszystko sprowadza się do tego, by poprawić widoczność Twojej strony internetowej w sieci. Dzięki temu odwiedzi Cię więcej potencjalnych klientów, a to może przełożyć się na wzrost zysków.
Brzmi dobrze, ale jak to działa w praktyce? Specjalista SEO – Mateusz Kozłowski – musi zadbać o to, żeby Twoja witryna znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google, bo wtedy pojawi się na niej większy ruch. Aby to jednak osiągnąć, konieczne jest podjęcie szeregu przemyślanych działań, zaplanowanych przez doświadczoną osobę, która wie, jakimi prawami rządzi się Internet.
W czym może pomóc specjalista SEO?
Wybierając SEO specjalistę, zwróć uwagę na to, jakie usługi ma on w swojej ofercie. Często trafić można na osoby, które skupiają się tylko na jednym elemencie poprawy widoczności witryn swoich klientów, lekceważąc pozostałe. Kompleksowe działania mogą natomiast obejmować m.in.:
- diagnozę spadku ruchu;
- optymalizację i dobór słów kluczowych;
- optymalizację profilu linków;
- audyt Twojej witryny;
- budowę tematycznego zaplecza linków wysokiej jakości;
- diagnozę zmniejszenia się ruchu;
- zdejmowanie filtra nałożonego przez Google.
Upewnij się również, że osoba, na którą się zdecydowałeś, ma odpowiednie doświadczenie. Zapytaj o portfolio oraz przykłady zrealizowanych zleceń zakończonych sukcesem. Dzięki temu będziesz miał pewność, że Twój specjalista SEO rzeczywiście wie, co będzie najlepsze dla Twojej strony internetowej.
Jeśli sam nie znasz się na pozycjonowaniu, nie martw się. Dobry ekspert wyjaśni Ci wszystko tak, żebyś wiedział, za co dokładnie płacisz. Możesz się o tym przekonać, wchodząc na stronę freelancera SEO, Mateusza Kozłowskiego.
Czy zatrudnienie SEO specjalisty się opłaca?
Wielu osobom wydaje się, że wystarczy mieć dobry produkt, aby zdobyć klientów. W jakiś sposób trzeba jednak najpierw do nich dotrzeć i przedstawić swoją ofertę. To odpowiedzialne zadanie powinien wziąć na siebie specjalista SEO, który zwiększy Twoją widoczność w sieci w sposób przemyślany i zorganizowany.
Nie sztuką jest wykupienie bardzo drogiej reklamy, która po tygodniu przestanie przynosić Ci zyski. Możesz za to skorzystać ze spersonalizowanej strategii rozwoju, przygotowanej specjalnie dla Twojego portalu. Dzięki bezpiecznemu linkowaniu i regularnemu raportowaniu prac będziesz doskonale wiedział, na jakim etapie znajduje się Twoja strona i co jeszcze możesz osiągnąć. Zaufaj ekspertowi i daj się wciągnąć do TOP 3 w Google.
Dodaj komentarz