Wysokość na jakiej można montować reklamy zależy od lokalnych przepisów i regulacji, które różnią się w zależności od regionu i kraju. W niektórych miejscach obowiązują konkretne wymagania odnośnie wielkości i rodzaju reklam, a także odległości od innych budynków, dróg czy terenów zielonych.
Montaż reklam na wysokości – podstawowe informacje
Reklamy powinny być odpowiednio dostosowane do miejsca, w którym są umieszczone, tak aby były widoczne i czytelne z określonej odległości, ale jednocześnie nie przeszkadzały w użytkowaniu danego terenu. Jeśli chodzi o konkretną wielkość to można powiedzieć, że reklamy montowane na dużej wysokości zwykle są większe niż te na poziomie gruntu. Zazwyczaj ich rozmiar zależy od miejsca, w którym są umieszczone, ale najczęściej reklamy na wysokości mają powierzchnię od kilkunastu do kilkudziesięciu metrów kwadratowych.
Konkretna wielkość zależy od wielu czynników, a ostateczną decyzję podejmuje lokalny organ administracji lub zarządca danej nieruchomości. Montaż reklam na wysokości jest zazwyczaj bardziej skomplikowany niż montaż na poziomie gruntu. Wymaga przy tym większej uwagi w zakresie bezpieczeństwa.
Montaż reklam na wysokości – przygotowania
Przede wszystkim ważna jest prawidłowa ocena miejsca. Przed przystąpieniem do montażu należy dokładnie zbadać obszar, w którym reklama ma zostać zamontowana. Należy zwrócić uwagę na warunki atmosferyczne, teren, dostępność, odległość od innych budynków i dróg, a także na ewentualne przeszkody, które mogą utrudniać lub uniemożliwiać montaż. Następnie trzeba dokładnie zaprojektować reklamę i przygotować ją do druku.
Należy wybrać odpowiednią wielkość, kolorystykę i rodzaj materiału, który będzie odporny na warunki atmosferyczne, a przy tym zachowa swoje właściwości na dłuższy czas. Kolejnym etapem jest przygotowanie narzędzi i sprzętu do montażu reklamy. Na wysokości potrzebne są specjalistyczne drabiny, rusztowania, podnośniki i windy.
Zapraszamy! K2Team – prace wysokościowe Poznań
Dodaj komentarz