Zdalna rekrutacja może być przekleństwem lub spełnieniem marzeń każdego rekrutera. Od czego zależy, do której kategorii trzeba będzie ją przypisać? Pozornie – wyłącznie od efektów. W praktyce nad rezultatem rekrutacji...
Biznes
Nie da się prowadzić prawidłowo firmę w dzisiejszych czasach bez odpowiednich informacji. Klientów można szukać na różne sposoby. Bez właściwego, sprawdzonego planu jest to szukanie na ślepo, marnujące tylko czas i...
W sytuacji, gdy tworzenie nowego biznesu lub rozwój już istniejącego obarczone są licznymi ryzykami, rośnie popularność niedrogich i skutecznych rozwiązań, które pozwalają szybko odzyskać zainwestowane pieniądze i...
Posiadając dzielność gospodarczą, która oferuje towary dla małych i dużych przedsiębiorstw, mamy możliwość skorzystania z nowoczesnych metod prowadzenia hurtowni internetowej. Coraz częściej borykamy się z problemami...
Kiedyś nie można było przez internet rezerwować miejsca noclegowego w hotelu czy biletu w kinie. Wiele osób nie mogło więc skorzystać z konkretnej usługi, ponieważ zabrakło miejsc.
Nie ulega wątpliwości, że ubiegły rok zapisze się w naszej pamięci na długo. Nie wszystkie branże pandemia dotknęła w tym samym stopniu. Jednak rynek funkcjonuje niczym system naczyń połączonych. Zmiany w jednej branży...
E-commerce stanowi sektor pozwalający na rozwinięcie standardowych operacji biznesowych oraz zainicjowanie własnej działalności gospodarczej. Zakładając sklep internetowy, warto jednak pamiętać o kilku zasadach mogących...
Dosłowne tłumaczenie niektórych pojęć anglojęzycznych wykorzystywanych w terminologii rekrutacyjnej nie ma większego sensu. Tak jest na przykład z terminem „talent pool”, który przecież w tłumaczeniu oznacza „basen...
W obecnych czasach, rynek jest pełen wszelkiej maści doradców. Ciężko odróżnić tych użytecznych, od takich, którzy tylko czyhają na twoje pieniądze. Doradztwo kredytowe to jedna z najstarszych dziedzin, w której...
Im lepsza reklama, tym więcej zysków, choć niekoniecznie równa to się z większą ilością klientów. Często jakość jest ważniejsza od ilości. Szczególnie w marketingu B2B bierze się pod uwagę ten pierwszy czynnik. Jak więc...