Start kariery » Biznes » Jak osiągnąć najlepsze efekty sprzedażowe? Wszystko co musisz wiedzieć o loteriach promocyjnych i audiotekstowych
Biznes Pozostałe

Jak osiągnąć najlepsze efekty sprzedażowe? Wszystko co musisz wiedzieć o loteriach promocyjnych i audiotekstowych

Tak jak wiele jest narzędzi sprzedażowo – marketingowych, jest równie wiele możliwości aktywizacji sprzedaży. Jedną z nich jest organizacja loterii promocyjnych i audioteksowych – gry losowe, według obserwacji, potrafią zdziałać cuda.

Jak wygląda ten sposób aktywizacji sprzedaży i jak osiągnąć najlepsze efekty za jego pomocą?

Organizacja loterii promocyjnych i audioteksowych jest wręcz wspaniałą metodą marketingową, która prowadzi do zwiększenia obrotów firmy poprzez zwiększenie sprzedaży konkretnych produktów lub usług. Ważne jest, by znać podstawowe różnice między tymi dwoma rodzajami loterii, ponieważ wbrew pozorom są to dwie zupełnie różne sprawy.

  1. Loteria promocyjna – rodzaj gry hazardowej, która jest skierowana do szerokiej grupy odbiorców. By wziąć niej udział należy mieć skończone 13 lat i uzyskać dowód udziału w grze, najczęściej poprzez zakup konkretnego towaru czy usługi objętych promocją. Nagrodą mogą być cenne przedmioty, a nawet pieniądze.
  2. Loteria audioteksowa – rodzaj gry hazardowej przeznaczony dla węższej grupy odbiorców, ponieważ by wziąć w niej udział, trzeba być osobą pełnoletnią- mieć ukończone 18 lat. By partycypować w takiej loterii, należy wysłać wiadomość SMS lub wykonać połączenie telefoniczne

Główne korzyści z loterii promocyjnych i audioteksowych

Podstawowa korzyść – większe obroty w związku ze zwiększoną sprzedażą towarów lub usług. Jest to też wzrost udziałów rynkowych. Ponadto loterie mogą przekonać klientów już związanych z daną marką, by zwiększyli wartość swojego koszyka zakupowego dodając do niego przedmioty objęte promocją – loterią.

Z długofalowych korzyści należy zaznaczyć, że loterie mogą przyczynić się do zmiany lub ustanowienia nowych preferencji klientów. Prościej mówiąc – informacja o akcji może zachęcić klientów do wyboru produktu innego producenta, niż zazwyczaj. Przy okazji nowa opcja może przypaść im do gustu bardziej, dlatego nawet po zakończeniu akcji będą dalej wybierać “nową”  markę.

Postaw na specjalistów – zapewnij sobie sukces

Organizacja takich loterii jest dość skomplikowana, nawet dla osób, którym zdarzało się takie akcje organizować. Dlatego warto do niej zaangażować specjalistów z różnych dziedzin, takich jak marketingu, informatyka czy administracji. Warto przemyśleć skorzystanie z usług specjalisty i zdecydować się na współpracę z doświadczonymi osobami, specjalizującymi się w realizacji takich i podobnych przedsięwzięć. Wszystko to posiada firma i360 Sp. z o.o.

i360 to wiodący dostawca usług profesjonalnego zarządzania programami lojalnościowymi B2C oraz motywacyjnymi B2B którego kluczową kompetencją jest tworzenie oraz integracja systemów informatycznych służących prowadzeniu programów lojalnościowych. Tworzenie oraz organizacja loterii promocyjnych i audioteksowych to dla tej firmy, według popularnego powiedzenia, bułka z masłem. Bazując na podstawie wieloletniego – dwudziestoletniego doświadczenia, i360 nie tylko pomoże w samej organizacji, ale również przeanalizuje potrzeby klienta i doradzi najlepsze rozwiązanie.

Dodaj komentarz

Kliknij, by dodać komentarz