Start kariery » Biznes » Najnowsze narzędzia wspierające proces sprzedaży
Biznes

Najnowsze narzędzia wspierające proces sprzedaży

Marketing jest ściśle powiązany ze sprzedażą, nie można mówić o generowaniu wysokich przychodów bez efektywnego promowania oferowanych usług/produktów. Marketing w 2021 roku skupia się przede wszystkim na wykorzystaniu komunikatorów społecznościowych, social commerce, visual search.

Nacisk kładzie się również na influencer marketing, a dokładnie na marketing szeptany. Popularnym trendem w marketingu stało się promowanie za pomocą treści prezentowanych w formie wideo. Warto wobec tego wykorzystać video marketing do przygotowania nieszablonowej kampanii produktowej i nawet do prowadzenia sprzedaży podczas streamingowania. Trendy w marketingu to jedno, ale warto też sięgnąć po narzędzia wspierające sprzedaż.

W jaki sposób można wesprzeć sprzedaż?

Marketerzy mają w zanadrzu szereg narzędzi, za pomocą których możliwe staje się wsparcie sprzedaży. Na pierwszy plan wysuwają się oczywiście systemy CRM i to właśnie od nich powinno się zacząć. Dają one niemalże nieograniczone możliwości, ale na tym przydatne narzędzia informatyczne się nie kończą. Na uwadze powinno się mieć Woodpecker, czyli narzędzie imitujące pracę prawdziwej osoby, pozwalający zautomatyzować wiele procesów i spersonalizować wysyłkę maili, informujący o każdym otwartym cold mailu i odpowiedzi klienta na niego. Pomocny w generowaniu klientów jest również Lemlist, czyli narzędzie sprzedażowe działające podobnej zasadzie co Woodpecker. Marketerom polecić można także aplikację Sharp, która wyświetla wszystkie niezbędne dane o kliencie wraz z jego obecnymi celami biznesowymi. Można szybko zapoznać się z opisem, doświadczeniem czy branżą oraz porozmawiać z daną osobą.

Narzędziem pomagającym w sprzedaży jest też Semstorm, na który składa się szereg przydatnych narzędzi. Warto też przetestować możliwości następujących narzędzi marketingowych: Canva, Hotjar, Marketing automation, Zapier i PaySync. W zestawieniu nie mogło też zabraknąć narzędzia kompleksowo wspierającego proces sprzedaży, jakim jest Sellizer. Umożliwia ona sprawdzenie tego, czy dana osoba zapoznała się z ofertą i co ją w niej najbardziej zainteresowało. Jest to spora oszczędność czasu, bo nie trzeba go tracić na dopytywanie klienta i zastanawianie się, czy rzeczywiście warto się z nim skontaktować w celu omówienia konkretów.

Jak sellizer wspiera sprzedaż?

Dostarcza on szczegółowe informacje dotyczące wysłanych ofert, w dowolnym momencie można zapoznać się z obszernymi statystykami. Zwiększa to efektywność działania i przybliża do zrealizowania planu sprzedażowego. Narzędzie Sellizer na sellizer.pl wskaże dokładnie, kiedy będzie najlepszy czas na rozmowę z klientem i jak dopasować się do jego potrzeb.

Dodaj komentarz

Kliknij, by dodać komentarz