Start kariery » Pozostałe » Notesy spiralowane i klejone – które wybrać?
Pozostałe

Notesy spiralowane i klejone – które wybrać?

Notatniki często wykorzystywane są w kampaniach reklamowych jako efektowny gadżet dla klientów. Na ich zakup decydują się również osoby, które potrzebują mieć pod ręką zeszyt do zapisywania ważnych informacji. Warto wiedzieć, która wersja notatnika będzie najlepsza.

Notesy klejone

Modele te świetnie sprawdzają się w przypadku firm, które chcą, by klient zapamiętał ich brand.  Notatniki odznaczają się praktycznością, estetyką oraz niską ceną. Popularną formą wśród tego rodzaju produktów są kostki, zawierające dużą ilość kartek. Pod względem rozmiaru sześciany dostosowuje się do biurowych podstawek. Za ich pomocą w łatwy sposób można usprawnić komunikację między pracownikami firmy. Notesy klejone dostępne są w wielu kombinacjach. Najczęściej stosowany format w gadżetach reklamowych to A5. Nie jest to jednak reguła. Notesy mogą być drukowane jedno- lub dwustronnie. Liczba kartek w jednym egzemplarzu nie może przekroczyć stu sztuk. Do tworzenia notesów wykorzystuje się zazwyczaj podłoże offset 90 gramów oraz offsetową technikę. Klejone są także wzdłuż krótkiej lub długiej krawędzi. W przypadku wyboru koloru oraz zdobień okładki ograniczenie stanowi jedynie wyobraźnia osoby zamawiającej produkt.

Notesy spiralowane

Druki te są niezwykle eleganckie oraz trwałe. Do notesów spiralowanych używa się najczęściej formatu A6. Są one drukowane jednostronnie, a liczba kartek nie może przekroczyć pięćdziesięciu  sztuk. W przypadku notesów spiralowanych, klient może wybrać kolor spirali oraz miejsce ich umieszczenia. Produkty te wykorzystywane są na szkoleniach i różnego rodzaju konferencjach. Notesy zachowują swoją formę bez względu na ilość wyrywanych kartek. Można je kupić m.in. za pośrednictwem strony internetowej https://chroma.pl/pl.

Notesy spiralowane i klejone mają swoje wady i zalety. Przy wyborze odpowiedniego produktu warto więc kierować się swoimi indywidualnymi preferencjami i upodobaniami. W przypadku gadżetów promocyjnych należy wziąć pod uwagę oczekiwania klientów.

Dodaj komentarz

Kliknij, by dodać komentarz