Start kariery » Biznes » Napełnianie aerozoli – ważny etap produkcji środków chemii motoryzacyjnej
Biznes

Napełnianie aerozoli – ważny etap produkcji środków chemii motoryzacyjnej

Produkty w sprayu to najczęstsze aerozole, z którymi się spotykamy. Doceniamy je za łatwą i skuteczną aplikację, możliwość precyzyjnego dozowania, a także maksymalne wykorzystanie zawartości znajdującej się w opakowaniu. Te zalety wykorzystują producenci, w tym branża motoryzacyjna, która większość swoich produktów oferuje właśnie w formie aerozoli. W jaki sposób napełnianie aerozoli wpływa na zainteresowanie markami własnymi? Dlaczego to tak ważny etap produkcji w branży motoryzacyjnej?

Private label a motoryzacja

Private label, czyli marka własna, dziś stanowi sporą część rynku. Decyzje zakupowe konsumentów podejmowane są coraz bardziej świadomie, a na wybór konkretnych produktów mają wpływ nie tylko cena i jakość, lecz również estetyka produktu oraz wygodne w zastosowaniu opakowanie.

W branży motoryzacyjnej zdecydowana większość produktów występuje pod postacią aerozoli. Dlaczego akurat takie opakowania i taka postać chemii motoryzacyjnej? Głównie ze względu na skuteczność i efektywność stosowania oraz łatwość i precyzję dozowania.

Aby to zobrazować warto wyobrazić sobie, co się dzieje z płynem rozlanym na zwykłej podłodze. Mówiąc najprościej – dość łatwo go uprzątnąć, bez ryzyka, że dostanie się w nieodpowiednie miejsca. Niewielki bałagan nie przysparza nadmiaru problemów, co najwyżej niewielkie straty środka oraz trochę nerwów. W przypadku konserwacji i pielęgnacji pojazdów, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, rozlanie jakiegokolwiek środka czyszczącego może przynieść opłakane skutki.

Napełnianie aerozoli, czyli ważny etap produkcji

Konsument, który zmaga się z pielęgnacją auta przy zastosowaniu nawet najlepszej chemii motoryzacyjnej, ale trudnej w dozowaniu, mało wydajnej i niekomfortowej w użytkowaniu, idzie do konkurencji. Nie wraca po dotychczasowy produkt. Napełnianie aerozoli, właściwie przeprowadzone, z zastosowaniem odpowiednich metod produkcyjnych, to zatem niezwykle ważny etap, bo wpływa na sposób i efektywność stosowania finalnego artykułu.

Chemia motoryzacyjna w aerozolu typu Bag-On-Valve to zalety w postaci:

  • łatwego i precyzyjnego dozowania środka, 
  • możliwości wykorzystania nawet 99% objętości preparatu,    
  • tej samej skuteczności rozpylania produktu od pierwszego do ostatniego użycia,    
  • bezproblemowego przechowywania,    
  • wygodnego i estetycznego opakowania,    
  • zachowania czystego     stanowiska pracy, ponieważ zostaje zminimalizowane ryzyko zmarnowania preparatu po np. przewróceniu się opakowania z aerozolem (czego nie można powiedzieć o przewróconej butelce ze środkiem w postaci płynnej),    
  • możliwość stosowania pod dowolnym kątem i dotarcia cząsteczek aerozolu nawet do trudno dostępnych miejsc.    

Branża motoryzacyjna może znacząco skorzystać na dystrybucji marek własnych, w których zagoszczą środki pielęgnacyjne i konserwacyjne w postaci aerozoli.

Dodaj komentarz

Kliknij, by dodać komentarz