Świadomość istnienia cyberataków na firmy i korporacje stale rośnie. Jednak stosowanie zabezpieczeń jest niewspółmierne do wiedzy i nadal stoi na niezadowalającym poziomie. Skuteczna ochrona biznesu w Internecie...
Biznes
Rebranding jest złożonym procesem, który ma za zadanie odmienienie image, czyli wizerunku marki lub firmy. Swoim zakresem i zasięgiem może obejmować zarówno samo odświeżenie logo, jak i zmianę nazwy, kolorystyki, hasła...
Firma, na której czele stoi dobry pracodawca jest w obecnych czasach przepustką do odniesienia sukces. Nie da się ukryć, iż wielu przedsiębiorców skupia się jedynie na promocji oferowanych produktów, przez co mogą mieć...
Płynność finansowa jest podstawowym elementem, który musi być spełniony, aby firma dobrze funkcjonowała. To właśnie dzięki niej, właściciel ma środki na pokrycie wszelkich kosztów prowadzenia działalności, jak np...
Pozyskiwanie nowych klientów to zadanie niezwykle trudne dla każdej firmy, bez względu na sektor czy branżę, w której działają. Konkurencja na rynku jest niezmiernie duża. Telewizyjne kampanie reklamowe są niezmiernie...
E-commerce to jedna z branż, która zdecydowanie korzysta na zawirowaniach spowodowanych przez Covid19. Sklepy internetowe otwierają i rozwijają zarówno przedsiębiorcy, którzy uruchomienie takiego biznesu lub jego dalszy...
Pracownicy z Ukrainy stanowią niemały odsetek w grupie ogółu pracowników. Nierzadko wypełniają oni luki na rynku pracy podejmując się wykonywania takich prac, których nie chcą bądź nie potrafią wykonywać Polacy. Szacuje...
Według powszechnego przekonania pracownik, który przebywa na zwolnieniu chorobowym, jest dla pracodawcy nietykalny. Sytuacja ta może prowadzić do nadmiernego wykorzystywania przez pracowników niewiedzy na temat prawa...
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce to proces wieloetapowy. Jest on na tyle skomplikowany, że bezpieczniej jest wypracować go wspólnie z ekspertami w tej dziedzinie. Dzięki temu można mieć pewność, że procedura zostanie...
Polscy konsumenci coraz częściej robią zakupy w sieci, a wraz z rynkiem e-commerce rozwija się sektor płatności online. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych i ich klientów?